پشتیبانی

آرشیو مطالب 1394 | منتظرین ظهور
دسیسه ی شیطان پرستان(کلش اف کلنز)
نویسنده : خادم المهدی
چهارشنبه 24 تير 1394
یه کافر این بازی رو طراحی کرده و تو مرحله ی 500 جوری طراحی شده که نتونی به مرحله ی بعدی دسترسی پیدا کنی ! فقط یه راه داره و اونم کاری نیست جز "سوزاندن قرآن کریم" که قرآن رو داخل بازی انداخته که باید اونو آتیشش بزنی .
حالا خودت بهش فکر کن، میخوایی هم گناهش و شریکش بشی یا نه ؟
اگه نمیخوای پس بازی رو ادامه نده !!

باورم ندارین برو تو گوگل سرچ کن .
لطفاً به نشر دهید تا این دسیسه ی شیطان پرستان نقش بر آب بشه !!


:: برچسب‌ها: کلش کلش اف کلنز دسیسه ی شیطان
نگاهی بر حقیقت فیلم رستاخیز!!!
نویسنده : خادم المهدی
سه شنبه 23 تير 1394
نگاهی بر حقیقت فیلم رستاخیز!!!

تا الآن تنها به حقیقت فیلم های هالیوودی نگاه کردیم ولی بد نیست نگاهی هم به حقیقت فیلم های ایرانی و ظاهرا مذهبی بکنیم

۱) در مقدمه فیلم آمده است: معاویه بر خلاف روش پیامبر و خلفا برای خود جانشین تعیین کرد! پیامبر اسلام در غدیرخم علی علیه السلام را به جانشینی برگزید و حتی خلیفه اول نیز خودش، خلیفه دوم عمر را انتخاب و معرفی کرد.

۲) در مقدمه تاکید شده است: معاویه به آرای‌مردم تمکین نکرد و فرزندش یزید را برای خلافت برگزید. آیا در سرزمین اسلامی رای گیری شده بود و در آرای سیدالشهدا علیه السلام تقلب شده بوده است؟ و این واژه فتنه را هم به واژگان دورا امام حسین افزودند.

۳) بسیاری از کسانی که در حال احرام هستند، سر خود را با پارچه پوشانده اند، که طبق نظر شیعه و سنی این کار محل اشکال است.

۴) تمامی صحنه های صحبت های حضرت در جمع مردم، در بازار گرفته شده است، در حالی که طبق مستندات مساجد، منا و عرفات محل هایی است که حضرت برای مردم سخن گفته اند نه میانه بازار!

۵) در صحنه ای، قرآنی در دستان حضرت نمایش داده می شود که روی آن نوشته شده القران کریم! ترکیب اضافی اولین درس عربی است! القرآن الکریم نه القران کریم!

۶) آش ایرادات جزئی وقتی شور می شود که حتی در جمع بندی نهایی «بپاخاستن» را «بپاخواستن» می نویسند در فیلم ۴۰ میلیاردی آقای درویش!

۷) پرچم های سپاه کوفه تماماً دارای نقش و نگار یکسان با چاپ سیلک هستند، آقای درویش به مخاطب فهماند مخترع سیلک اعراب دوره معاویه بودند!

۸) بر خلاف نظر عموم مراجع مبنی بر عدم جواز نشان دادن تصویر ذوات‌مقدسه در فیلم ها، در رستاخیز چهره این ذوات نشان داده شد.

۹) حضرت قاسم‌بن‌الحسن علیه السلام به صورت جوانی ۲۷-۲۸ ساله نمایش داده شده است، در حالی که تمام مقاتل سن بسیار کمتری و در حد نوجوانی برای ایشان ثبت کرده اند.

۱۰) حضرت‌عباس سلام الله علیه، تنها، فردی زیبا رو، گردن کلفت و متکی به زور بازو نمایش داده شده است! و دائما به اباعبدالله برادر می گفته و به حضرت زینب خواهر در روایات تنها کنار علقمه یا اخا ادرک اخاک رو داریم.

۱۱) شخصیت بکیر و داستان عشقی اش، در اسناد معتبر تاریخی نیامده است و نقل قول ها برای شهادتش کاملاً با آنچه موضوع رستاخیز بر آن استوار شده متفاوت است. کارگردان به عمرش مقتل نخوانده است. بکیر فیلم درویش بیش از امام حسین، تحت تاثیر زنگوله اهدایی یزید و عشق یک زن است!

۱۲) حر اولین شهید سپاه سیدالشهدا علیه السلام است، جنگ ها نفر به نفر بوده است نه گروهی، ابتدا اصحاب سپس بنی هاشم، به کارزار وارد شدند. این ها گزاره های تاریخی ای است که هیچ کدام در فیلم رعایت نشده است.

۱۳) در فیلم، کربلا منطقه ای پر از کوه نمایش داده شده است، تا جایی که همه می دانند کربلا نخلستان بوده است نه کوهستان !

۱۴) اثر فیلم در سالن های نمایش، غالباً تحت تاثیر آمادگی ذهنی شان از حادثه کربلا و روضه هاست، وگرنه فیلم هیچ خط اثرگذاری ندارد و اندوه یا آگاهی به مخاطب نمی دهد، حتی در حد تعزیه های محلی.

۱۵) در صفوف‌نماز خیمه سیدالشهدا علیه السلام فاصله ای پنج‌متری بین صفوف و امام و ماموم دیده می شود که احتمالاً کارگردان برای بزرگتر نشان دادن صفوف دست به این اقدام زده است.

۱۶) حرمله بن کاهل اسدی در کربلای درویش وجود خارجی ندارد، حضرت علی اصغر علیه السلام توسط عده ای از تیراندازان کشته می شود و خون مبارکشان که توسط امام به آسمان پاشیده می شود، روی سم اسب می ریزد! طبق روایات مستند این خون هیچ گاه به زمین بازنگشت.

۱۷) حضرت ابالفضل علیه السلام چندمتر به آب از اسب پیاده شدند و تا کمر داخل رود رفتند و بعد چند دقیقه اى نشستند! گویا درویش به مقتل جدیدی دست پیدا کرده که هیچ یک از زعمای شیعه تا کنون آن را ندیده اند.

۱۸) موسیقی فیلم بشدت شبیه آثاری مانند مصائب مسیح، کشتی نوح و ... است، اصلاً معلوم نیست آهنگ‌ساز فیلم «شکسپیر عاشق» بودن چه وجاهتی برای ساختن موسیقی یک فیلم عاشورایی محسوب می‌شود؟

۱۹) در فیلم یزید همجنس‌باز نشان داده شده، سگ باز و میمون باز را شنیده بودیم اما این یکی را نه!

۲۰) در فیلم پیکر حضرت علی اکبر علیه السلام بعد از شهادت به نمایش درمی آید که تنها یک جراحت بر صورت ایشان دیده می شود، لازم است ارباً‌اربا را برای آقای درویش معنی کنیم!

۲۱) دلیل دگرگونی حر در فیلم معلوم نیست، حتی ادب‌حر به حضرت سیدالشهدا و حضرت زهرا نمایش داده نشده است و این گونه القا می شود که حر بعد از ناکامی در کسب منصب امیری سپاه، به امام پناه می برد.

۲۲) نقش شریح قاضی به عنوان فتوا دهنده قتل سیدالشهدا و یک فرد فقیه با نفوذ اصلاً شبیه به آنچه که در تاریخ آمده، نیست.


باید از آقای وزیر تشکر کنیم که در سایه بی مسولیتی ایشان فیلم هایی ساخته میشه به اصطلاح مذهبی ولی کاری میکنه که فیلم های هالیوودی دارن اون کارو انجام میدن.
این فیلم هفته دیگه همزمان با عید سعید فطر اکران میشه
لطفا انقدر این پیاما پخش کنید تا انزجار خودمونو از این فیلم نشون بدیم


:: برچسب‌ها: رستاخیز
رستاخیز فلیمی سرشار از مشکل
نویسنده : خادم المهدی
يکشنبه 21 تير 1394

نکته و توصیه ای مهم از استاد رائفی پور
نویسنده : خادم المهدی
يکشنبه 3 خرداد 1394

این نکته در دقیقه 4:40کلیپ زیر می باشد

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

رائفی پور/ صفت دجال دادن به حضرت مهدی توسط شبکه های ماهواره ای
نویسنده : خادم المهدی
يکشنبه 3 خرداد 1394

صفت دجال دادن به حضرت مهدی از طریق غربی ها /شیعه هوشیار باش غربی ها به حضرت مهدی صفت دجال دادند تا حضرت مهدی را در نظر آنها بد جلوه دهند تا باعث عقب ماندگی ظهور شود

استاد رائفی پور


تشخیص صحيحِ «دوست» و «دشمن» ضروری است
نویسنده : خادم المهدی
يکشنبه 3 خرداد 1394
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی قرآن:
تشخیص صحيحِ «دوست» و «دشمن» ضروری است/ هر حنجره‌اي که در جهت اختلاف‌افکني کار کند، بلندگوي دشمن است
امام خامنه ای

رهبر معظم انقلاب تلاوت و حفظ قرآن را مقدمه تخلق به اخلاق قرآني و شکل گيري جامعه اي بر

اساس دستورات قرآني برشمردند و افزودند: امروز متأسفانه دنياي اسلام از ضعف و فقر و اختلاف و جنگهاي داخلي ناشي از فشار نظام‌هاي جاهلي به‌شدت رنج مي برد که تنها راه مقابله با اين فشارهاي تحميلي، تسليم شدن در برابر قرآن و عزم جدي براي حرکت به سمت اهداف والاي آن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فتن،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، فضای حسینیه امام خمینی(ره) آکنده از عطر دل انگیز آیات روح بخش کلام الله مجید شد و اساتید، قاریان و حافظان برترِ سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، محفل نورانی انس با قرآن را در حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر پا کردند.

حضرت آيت الله خامنه اي در این ديدار با تأکيد بر لزوم حضور قرآن در تمام ابعاد زندگي فردي و اجتماعي مسلمانان، لازمه رسيدن به اين هدف والا را دو عنصر «بصيرت» و «عزم» دانستند و گفتند: نسخه علاج مشکلات کنوني دنياي اسلام، تسليم بودن در برابر دستورات قرآن و تسليم نشدن در برابر تحميلهاي جاهليت مدرن و مقاومت در برابر زورگويي هاي اين جاهليت است.

ايشان تلاوت و حفظ قرآن را مقدمه تخلق به اخلاق قرآني و شکل گيري جامعه اي بر اساس دستورات قرآني برشمردند و افزودند: امروز متأسفانه دنياي اسلام از ضعف و فقر و اختلاف و جنگهاي داخلي ناشي از فشار نظام‌هاي جاهلي به‌شدت رنج مي برد که تنها راه مقابله با اين فشارهاي تحميلي، تسليم شدن در برابر قرآن و عزم جدي براي حرکت به سمت اهداف والاي آن است.

رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: اگر يک قدم به سمت اهداف قرآني برداشته شود، خداوند نيروي مضاعفي خواهد بخشيد و اين، موضوعي است که ملت ايران تجربه کرده و با مقاومت در برابر زورگويي‌ها، به توانايي‌ها و اميد بيشتري دست پيدا کرده است.

حضرت آيت الله خامنه اي استفاده از تجربه ملت ايران در ايستادگي مقابل قدرت ها را نسخه علاج مشکلات دنياي اسلام دانستند و گفتند: ايجاد اختلاف و دو دستگي در ميان امت اسلامي، امروز يکي از برنامه هاي اصلي دشمنان است، بنابراين همه بايد مراقب باشند تا مبادا فرياد اختلاف سر دهند و بلندگوي دشمنان اسلام و قرآن شوند.

ايشان با تاکيد بر اينکه هر حنجره اي که در جهت اختلاف‌افکني کار کند، بلندگوي دشمن است، خاطر نشان کردند: ايجاد اختلاف تحت عناوين شيعه و سني، عرب و عجم، و قوميتها و مليتها و تعصبهاي ناسيوناليستي، در دستور کار بدخواهان امت اسلامي قرار دارد که بايد با «بصيرت» و «عزم» در مقابل آن ايستاد.

رهبر انقلاب، بصيرت و تشخيص صحيحِ «دوست» و «دشمن» را بسيار ضروري دانستند و تأکيد کردند: هنگامي که عزم و اراده در کنار بصيرت قرار گيرد، پيمودن مسير و ايستادگي در برابر فشارها و تحميل‌ها و توطئه‌ها، آسان خواهد شد و اين، همان نصرت الهي است.

حضرت آيت الله خامنه اي گسترش روزافزون انس با قرآن در جامعه را نويدبخش و اميدوار کننده خواندند و با تأکيد بر لزوم اهتمام جدي مسئولان به موضوع قرآن، گفتند: بايد جوانان و روشنفکران، انس بيشتري با قرآن پيدا کنند، زيرا غني شدن ذهن از معارف قرآن، تاثير خود را بر گفتار و رفتار و تصميم گيريهاي کلان خواهد گذاشت.

ايشان انس با قرآن را تضمين کننده آينده روشن و همراه با سعادت دانستند و تأکيد کردند: امروز خوشبختانه حرکت به سمت اسلام و قرآن در ميان جوامع اسلامي نيز شروع شده که بيداري اسلامي از برکات آن است.

رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: بيداري اسلامي حقيقتي است که از بين رفتني نيست و آثار آن روزبروزگسترش خواهد يافت.

حضرت آيت الله خامنه اي وظيفه علما، روشنفکران، نويسندگان، دانشجويان، دانش پژوهان و قاريان و حافظان قرآن را در گسترش روزافزون بيداري اسلامي، مضاعف برشمردند و تأکيد کردند: بايد مردم را به راهي که قرآن بشارت مي دهد، اميدوار کرد.

ايشان در پايان اظهار اميدواري کردند دولتهاي اسلامي بيشتر از آنکه درباره قرآن حرف بزنند، در عمل با آن آشنا شوند و دستورات آن را اجرا کنند.

پیش از سخنان رهبر انقلاب، حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تبریک اعیاد شعبانیه، گزارشی از روند برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قرآنی بیان کرد.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی امسال در مقایسه با سال گذشته از لحاظ کمی و کیفی از امتیازات بیشتری برخوردار بود، گفت: توجه بدون تبعیض به همه شرکت‌کنندگان در مسابقات و انس و الفت میان آنان، حضور قاریان نوجوان، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در استان‌ها با حضور قاریان خارجی، تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآنی و حضور پرشور مردم و مسئولان در مسابقات از مهمترین ویژگی‌ها و برنامه‌های این دوره از مسابقات بود.

منبع:پایگاه رسمی مقام معظم رهبری

تبریک میلاد سرداران کربلا
نویسنده : خادم المهدی
پنجشنبه 31 ارديبهشت 1394


شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیه الله آمد

با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

میلادامام حسین (ع)،حضرت عباس(ع) و حضرت امام سجاد(ع) بر همه دوستداران آن حضرت تبریک می گوییم

کلیپ مداحی (نامه امام خامنه ای جوان)بانوای رضاشینی
نویسنده : خادم المهدی
چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394
برای مشاهده و دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید


استاد علی اکبر رائفی پور راز خود را فاش کرد...
نویسنده : خادم المهدی
چهارشنبه 2 ارديبهشت 1394
بسم الله الرحمن الرحیم
چرا استاد رائفی پور از سخنرانی درباره ی فراماسونری یا همان Freemasonry شروع کرد؟
این سوالی ست که اکثر منتقدین استاد رائفی پور یا حتی مخربین نیز مطرح می کنند...
استاد راز خود را فاش کرد و این متن زیر از روی سخنرانی (تقریبا) پیاده شده است...
حدود سال 84 ما جریانی را در غرب رصد کردیم علی الخصوص در امریکا موسوم به جریان آقای دیوید آیک( David Icke) که ظاهراً یک پژوهشگر بودند که در زمینه ی صهیونیسم،ایلومناتی،فراماسونری تحقیقات داشتند و افرادی تحت تأثیر ایشون شروع به مستند ساختن کردند...طرف اول یه خرده درست به نظر می رسید ولی کسی که اهل فن بودفقط کافی بود یک ربع به فیلم هاش نگاه کنه تا بفهمه چه فتنه ای در کاره ،شیطنت قطعاً وجود داره...
اون موقع من اومدم سریع یه رصدی داخل کشور کردم دیدم
بله یکی دو تا وبلاگ در مورد فراماسونری دارن مطلب می نویسن که یکیش وبلاگ اسلام حقیقی بود، جریان دیوید آیک بشدت مشکوک بود و این آدم شروع کرده بود یک سری پرونده های سوخته ی جریان ایلومناتی و...لو دادن و از قلل اون یه سری مزخرفات رو هم می چسبوند به جریان و اصل نتیجه ای که میگرفت این بود که :
1- دید گاه دیوید آیک :تفکر مصر باستان در ساخت دین یهود نقش اساسی داشته و اساس یهودیت رو مصر باستان به وجود آورده استاد رائفی پور:این حرف غلط محضه...یهودیت ساخت مصر باستان نیست یهودیت یک دین الهی ست اما تفکرات خاخام ها که تحت تأثیر مصر و کابالا بودند بر یهودیت اثر گذاشته و یک جریان انحرافی رو بوجود آورد که نهایتا اون جریان پیروز شد...{نگارنده :منظور صهیونیسم است}
اما اینکه یهودیت از بیخ و بنیان ساخته ی مصر باستان باشه مزخرفه...
2- دیدگاه دیوید آیک :مصر بر یهودیت اثر داشت ،یهودیت مسیحیت را ساخت استاد رائفی پور:یعنی حضرت مسیح (ع) هم عملاً پَــــر!!!
3- دیدگاه دیوید آیک :اسلام رو هم این دو تا به وجود آوردن یعنی یهودیت و مسیحیت ...


استاد رائفی پور: خب شما می بینی این فرد با لو دادن 5 ، 6 تا نماد درپیت و پیش و پا افتاده و سه چهار تا پرونده ای که لاجرم باز میشد...( اینارو داشت باز میکرد )یه مشت از حق میگرفت و یه مشت از باطل می گرفت قاطی میکرد میداد به خورد شما و شما قدرت تشخیص اینو نداشتی چون نه از مصر باستان مطلبی میدونی نه از دین یهودیت چیزی میدونی ونه از دین مسیحیت و نه متاسفانه از گوشه ای از دین اسلام...
مثلا این فرد با توجه به اینکه در آخر دعاهای یهودیت گفته میشه آمِن می گفت این از همون خدای آمون در مصر باستان گرفته شده و مسیحی ها هم میگن آمِن و مسلمان ها هم میگن آمین پس همه ی اینا برمیگرده به مصر باستان...
نه بابا بحث ریشه شناسی و ترمینولوژی کلمات ماجراها داره...

برای کسی که که زبان شناسی میدونه این مباحث به جوک شبیهه...
خب ما باید چکار میکردیم؟در این شکی نداشتم و می دونستم که هر چیزی به فاصله ی نهایتا 2 یا 3 سال وارد کشور ما میشه اگر وارد کشور ما میشد با توجه به اینکه جمعیت غالب کشور ما جوانه و جوان هم هیجان طلب مخصوصاً احساسات بر جوان غالبه و شور و هیجان داره باعث خروج از دین میشه و گفتیم چکار کنیم؟گفتیم عیبی نداره اون تکه هایی که راست میگه رو جدا میکنیم و اون تکه هایی که مزخرف گفته رو جلوش دیوار بتنی میذاریم...آیه قرآن میاریم،حدیث میاریم،خودمون اثباتش میکنیم{نگارنده:اشاره به مفهوم مقاومت در دین اسلام ونهراسیدن از توطئه های دشمنان}
در مجموع( خدا رو گواه میگیرم ) یه ربع تا نیم ساعت از فیلم دیوید آیک رو نگاه نکردم
بچه ها به ما میگفتن فیلم دیوید آیک رو بیاریم ببینیم گفتم نه...چون نمیخواستم تحت تأثیر روش پژوهشی این آدم قرار بگیرم ...شروع کردم از مصر باستان پژوهش کردن...
در مورد ادیان بحمدالله اطلاعاتم خیلی خوب بود چون از دوران دبیرستان به تحقیق در این مباحث علاقه داشتم...
به وبلاگ اسلام حقیقی مدام پیام میدادم که این بیاد جواب بده به خود وبلاگ اسلام حقیقی هم مشکوک بودم که این داره این جریان رو لو میده اما حرفهاش حرف درستی بود یعنی اسلامی بود و مثل دیوید آیک نبود...تا اینکه خودش با من تماس گرفت یعنی من شماره گذاشتم اون زنگ زد و یکی دو ساعت با هم صحبت کردیم دیدم نه ایشون انسان بسیار شریفی هست و ایشون داره در این حوزه کار میکنه فلذا تصمیم رفتیم بیایم این جریان رو مطرح کنیم اینکه حجم مطالب همیشه زیاد بود و زمان کم می آوردیم ترس از اون طرف جریان داشتیم که ما باید سریع مطلبو تموم کنیم اگر نگفتیم و اون بابا بلند شه بیاد دیگه بیچاره ایم...
اما دیگه الان هرچه فیلم دیوید آیک هست برید نگاه کنید چون دیگه مردم اوستا شدن...
پیش بینی مون هم کاملا درست از آب در اومد
یعنی 2 سال نگذشت که مستند های اون طرفی شروع کردن به اومدن داخل کشور ....مستندهای آقای عبدالله هاشم،مستند 52 قسمتی Arrivals (من نمیگم بده یا فلانه اما ایرادهای جدی داره...)
دانشگاه امیرکبیر هم نقدش کردیم

منتها بحث دیگر اینجاست که خود آقای عبدالله هاشم 90 درصد مستند هاش مواد خامش مال آقای دیوید آیک هست...

من این روز رو می دیدم که به یک باره آقای عبدالله هاشم شروع کرد احادیثی رو کردن که سید یمانی فرزند امام زمانه!!!

بعد گفت سید یمانی همین الان ظهور کرده تو عراقه...

سیداحمد الیمانی یک آدم نوچه ی صهیونیست ها که انداختنش جلوی جریان ظهور رو تو خاورمیانه بگیره این آدم همه رو جلب خودش کرده تنها کشوری که تحت تأثیر اینها قرار نگرفت فقط ایران بود ....در تمام کشورهای اسلامی...میدونید چرا؟ چون جریان رو بومی شناخت از خودی شناخت از عبدالله هاشم یاد نگرفت که عبدالله هاشم غش کرد اون طرف اینم این طرف غش کنه...الان متاسفانه 50 ،60 درصد جوونهای عرب که مسئله ی صهیونیسم رو پیگیری میکنند رفتن طرفدار احمدالیمانی شدن یعنی خیلی قشنگ زمین بازی طراحی کردن کشیدند انداختند اون طرف

متاسفانه در صدا و سیمای ما درباره ی عبدالله هاشم برنامه مستند تهیه شد و در یه برنامه ی زنده آوردن و...
اون موقع من داد می زدم خداشاهده...اما الان میگم همه ی سی دی های عبدالله هاشم رو میخواید نگاه کنید برید نگاه کنید...چرا؟چون دیگه قدرت تحلیل دارید...چون دیگه اوستا شدید میدونید...
دلیل اینکه تو این فضا (فراماسونری) وارد شدیم این بود...امروز رو می دیدم...
اگر شما جریان فراماسونری رو بومی نمی شناختین از چی می شناختین؟از سریال Arrivals ؟؟
یا از 13 راز ماسونی عبدالله هاشم می شناختین و امروز عبدالله هاشم برای شما می شد یک راس یک گذاره برای تشخیص...فلذا شما رو که خبر نداشتین می برد به قهقرا....بحث حوزه ی صهیونیسم جدیه بچه بازی نیست...اینا وقتی وارد بشن برای ریز ریز کارهاشون برنامه دارن...فلذا وقتی دیدم که الحمدالله جریان رو که تونستیم انجام بدیم و نمره ای که به خودمون میدم از صد،ده هزاره...جدی میگم ...من یک صدم اینم فکر نمی کردم نتیجه بگیریم...
لطف خدا شامل حال ما شد و صد برابر نتیجه گرفتیم...

این متن حدود ده دقیقه از سخنرانی در دانشگاه آزاد اسلامی رشت بود که استاد تاکید کردند این پیام به همه رسانده شود
دوستان استاد تاکید کردند این مطالب منتشر شود لطفا برای رفع بسیاری از شبهات در انتشار این مطلب همکاری کنید.

بقیه در ادامه مطلب
منبع :http://khalvat-gah.blogfa.com

غربت بقيع...
نویسنده : خادم المهدی
دوشنبه 17 فروردين 1394

غربت بقیع...

حرمت را، نه چراغ و نه رواق و نه در است


زائر قبر تو، ماه است و نسیم سحر است


قبر بی زائر تو، کعبۀ اهل نظر است


لاله‌اش خون دل مهدی خونین‌جگر است...
((اللهم عجل لولیک الفرج))

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]